onsdag 22 augusti 2012

Ett annat liv

Sommarn kom, jag lämnade London. Sommarn tog slut, jag började skolan i Göteborg. Plötsligt blev allt som vanligt igen. Innan jag hann blinka.

Känns fel att skriva på den här bloggen när jag inte är i London längre, för jag är inte Moa i London på svenska skolan längre, och kommer aldrig bli igen. Min tid där var så himla bra. Har inte hunnit tänka på hur det var i London egentligen under sommaren, det har hänt så mycket här och nu. Men jag vet att nu när de vanliga vardagsrutinerna  drar igång och det blir kallt och grått kommer den där känslan av att "är det här allt som blir så dör jag" infinna sig (heh ja, håkanlåt, bästa citatet i världen) då kommer jag sakna London något otroligt.

Hejdå London, Jag älskar dig, vi kommer ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar