lördag 6 oktober 2012

Jajuste

När jag gick i London gick jag ju samhäll-samhäll eftersom den enda inriktningen man kunde läsa där var ekonomi, men nu i trean läser jag inriktning Europa Världen vilket är riktigt kul, men dock lite krävande. Lördags eftermiddag med u-landskunskap, woho, dock väldigt intressant!!!! Men ikväll blir det till att fira Julia så då lägger vi världspolitiken åt sidan. Är i värsta pluggflowet nu, älskar det, mumford sons-Babel i hörlurarna såklart- kan låtarna utantill nu, måste forsätta nu innan flowet försvinner!!!!

2 kommentarer:

  1. Måste bara höra, hur kommer man in på skolan i London? Och vilken skola går du på nu? Hur kommer man tillbaka liksom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Du går in på deras hemsida bara att söka på: Svenska Skolan i London och går till deras ansökan, alltså du gör det själv och inte igenom din skola. Jag går på Ingrid Segerstedts gymnasium, samma skola som jag gick i ettan, så jag kom bara tillbaka till min klass, jag pratade med min skola innan och de lovade att ha kvar en plats till mig, men man kan också byta och gå tredje året på någon annan skola, helt upp till dig själv!

      Radera