lördag 25 februari 2012

MID TERM

Har haft ett otroligt fint lov Sportlov eller mid term som dem kallar det här i England. Fattar egentligen inte varför det kallas det, för vi har ju inte alls gått halva terminen.

När mamma var här tog hon med sig systemkameran till mig till min stora glädje så nu ska jag börja ta massor av foton och även filma. 

Idag har jag och Alice pluggat på Starbucks sedan åkt till London för att möta upp Alices syster och hennes kompis som är och hälsar på här i London. Jag fick äran att hänga med dem idag och det bar av till östra London, Shoreditch där jag ännu inte varit. Många bra second hand butiker men köpte ej något idag. Även mycket graffiti, jag älskar personligen graffiti, som föreställer någonting såklart. Älskar Banksy och hans bok. Köpte boken till pappa i julklapp för att själv kunna sitta och bläddra i den, första jag ska göra när jag kommer hem igen!! Här är bilder från mitt lov. Bilderna kommer lite huller om buller, alltså inte i dag ordning, gick inte att fixa:(

Shoreditch, east of London today. 

Shoreditch

Shoreditch, nu har jag äntligen sett en äkta Banksy målning med egna ögon!!!!!

Shoreditch

Shoreditch

Jessica förra helgen, i my hometown, Whitton!


Chinatown, förstår verkligen inte hur dem kan få gäster när dem hänger kött i fönstret så där, jag hade aldrig gått in. 




Hydepark i Måndags
Hyde park

Hyde park

Hyde park

Åka tunnelbana med Madde och Alice i onsdags



I London idag med Alice
I London idag, Bakerstreet tubestation 
Turist- Javisst! Med Jessica i måndags

2 kommentarer:

  1. CIAO, fina bilder! tack för dom, uppgraderingen av kamera märks / mum

    SvaraRadera
  2. Fina Bilder (haha). Vill verkligen tillbaka ! ! !
    Du får berätta om hur kommande helg blev sedan :) Skype snart??

    SvaraRadera