fredag 27 april 2012

Thank god it's friday

Åh denna veckan har vart lång. Första gången jag känt så detta året. Känns alltid som veckorna springer iväg och det är helg hela tiden, vilket är en go känsla. Mycket plugg nu hela tiden. Hade svenska B nationella, woho ett avklarat 1000 mer nationella prov to dooo.

Idag ska vi ut till en klubb som ligger i Kingston, bara en buss hem!!!! så skönt<3<3 typ därför jag följer med. Så trött just nu. Har haft narkolepsi hela månaden. Hatar att vara bitter och trött.

Imorgon ska jag träffa min syssling Emma och hänga i Notting Hill, mysigt!!! Ska även se hungergames med Alice, har fett hög förväntningar!!!!!

Lamt inlägg. Min fantasi suger, skyller på min egenställda diagnos av narkolepsi.

PUSS

Ungefär såhär känner jag idag. 

1 kommentar:

  1. S: japp det har jag! Om du går bort till floden och svänger in där alla matstånden är och fortsätter gå rakt fram och sedan svänger åt vänster där vägen delar sig så finns de där! haha lite luddig beskrivning kanske men om du går bort till floden och svänger in på vägen bland alla matstånden kommer du hitta dem!

    SvaraRadera