fredag 2 december 2011

11 days to the invasion of GBG

woooho snart får jag åka hem! Älskar London, men saknar Göteborg något otroligt just nu. Sen är jag en av de få som inte vart hemma någon gång på dessa fyra månader och det känns ganska coolt. Helgen var hur fin som helst, Erika, Ella  och Julia var här och det var en riktigt favorit i repris (eftersom vi var i london tillsammans i april, innan jag visste att jag kommit in på SSL)







Just nu sitter jag i bibloteket med Emma och käkar lunch, är sååå trött på matsalens mat, så köpte med mig mat idag, mamma jag saknar din mat :(

2 kommentarer:

  1. moa goa, vi väntar på dig och det blir linssoppor, böngrytor, åppelsalsa, näringsbollar, sallader och bananglass med granatäpplen och massa bra swedish stuff-mum

    SvaraRadera
  2. jag skulle behöva lite av den maten också!! heja sverige!
    / usatjejen

    SvaraRadera