söndag 4 december 2011

Could go on my hole life

Soon my map will look like this, I wish

5 kommentarer:

  1. hello dear, a slightly spelling misatke in your last publication

    SvaraRadera
  2. TACK för det fina kortet, det passar perfekt på min vägg!!! <3 kom hem nu!! OCH VARFÖR FINNS DU INTE PÅ FEJSBOKEN???

    SvaraRadera
  3. Hej moa. Jag åker till London imorgon med laget. Jag undrar lite vad det kostar att åka buss. Och är det gång av stånd Primark osv? puss

    SvaraRadera
  4. SES OM SEX DAGAR HANNA!!!!!! jag har tagit bort min facebook tillfälligt som den sanna rebell jag är.

    Hej rebecka! (antar jag;) Vad kul! Om ni köper ett oyster card för fem pund kostar det 1.90pund per resa, men om ni byter buss får ni alltså betala igen. Så det är nog smartare att köpa ett daypass som gäller på både tunnelabana och buss för 6.60 pund!! Om ni är på oxford street kan man lätt gå till primark!

    SvaraRadera
  5. hehe hej moa <3 glömde skriva mitt namn. Jag tror vi ska på bo oxford street eller nått sånt. Tack så mycket för du svarade. Är så himla taggad. Lite resefeber har man allt. Men så ska det la vara när man ska resa. Puss

    SvaraRadera