fredag 4 maj 2012

latest photos

Har tyvärr inte använt kameran så flitigt de senaste veckorna eftersom det regnat konstant, känns inte så roligt att ta kort då, men några gånger har jag allt fått med mig kameran. De första fotona är från när vi var på studytrip till tate modern förra veckan, de andra är från igår då jag tog med mig kameran när jag gick till skolan genom Richmond (som är så himla fint, älskar att skolan ligger just i det området, hundra gånger finare när solen skiner dock) och sedan på kvällen när vi fira Emma som fyllde 18 år på Nandos, gottigt! Skypade även med gänget igår, efter att de hade köpt interrailkort till Kroatien, min mami var stand in för mig, woohoooo längtar så mycket!!! Såg även Ellens söta film som hon skickat ända från det stora landet USA <3

Nu är jag väldigt stressad över mitt nationella tal på tisdag i svenska men det tar emot så fruktansvärt mycket att sitta hemma en fredags kväll så ska gå ut en stund och istället råplugga imorgon, det är långhelg denna helgen, vi var ej lediga på första maj eftersom vi inte går efter svenska helgdagar utan engelska. Och på måndag är det may day här så då är vi lediga, wiho!



















2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte riktigt vad du pluggar i london, är det en svensk skola eller går du som utbytesstudent i en vanlig engelsk?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag går på Svenska Skolan i London och studerar samhällsvenskap likadant som jag skulle gjort hemma i Sverige så skolan är svensk med de vanliga ämnena, så jag behöver inte gå om ett år! :)

      Radera