lördag 5 maj 2012

loner

Sitter själv på café Nero i centrala London vid Portobello market. Haha trodde till alldeles nyligen att cafét hette Cafe Nerd, för o:et på deras skylt ser verkligen ut som ett d. Dumt tänkte jag vem är så korkad att de döper sitt café till nerd, ingen vill väll sitta på ett töntcafé, jo okej hade vart ganska mysigt med ett töntcafé, vad det nu hade innebärt.

Träffade först Madde, Christoffer, Hampus på Mcdonalds i Richmond, (classy) Sen skulle Hampus in och träffa sin vän så jag åkte med in för att köpa alla tre Hungergames böckerna som jag sett på Portobello market förra helgen för reducerat pris, hähä, 13 pund för alla tre, prutade två pund, haha bra jobbat, vågade inte pruta mer, ville ju ha dem. Älskade hungergames filmen trodde faktiskt inte att jag skulle göra det eftersom så uppblåsta filmer som twiglight serien har jag tyckt vart överskattade och långtråkiga, men det var allt något med den här filmen, satt och lipade redan efter fem minuter, ska läsa alla böckerna i sommar har jag tänkt, haha sorry Hanna, jag kommer ej vara ett socialt sällskap under fem veckor på brattön, näää skämt åsido.

Som sagt nu sitter jag här och skriver svenska nationella tal om fördomar. Gillar att sitta på cafén i London själv och plugga, minst tio andra som sitter här själva som jag med sina laptops, laptopgenerationen!!!! Koncentrerar mig faktiskt bra här, med musik i öronen kaffe och datorn. Känns bra. Igår var jag på Oceana i Kingston, stöörsta klubben jag någonsin vart på, typ omöjligt att hitta där, tur att jag inte tappa bort mig, hade aldrig hittat mina vänner igen då. Unga människor, och många olika dansgolv, diskogolvet var roligast- Grease, spicegirls, barbiegirl, haha det är sådan musik som är roligast att dansa till. Hade en trevlig kväll. DET bästa på kvällen var att det var direkt buss hem, hatar när man vart i centrala London på kvällen och det tar mer än två timmar att komma hem eftersom tunnelbanan slutar gå kl 12, och man står och fryser i väntan då man behöver byta buss och det känns som att det är 60- ute och minuterna till bussen kommer känns som timmar.

PUSSHEJ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar