onsdag 17 augusti 2011

ett farväl

Tälta är egentligen inte min grej, men har nu haft min första positiva tält upplevelse (de var dock lite jobbigt under själva sovningen i tältet- man fryser som en gris när man går och lägger sig och när man vaknar är det tvärtom då svettas man som en liten gris, + att hela kroppen värker för att man legat som en sne falukorv hela natten) Mina fina vänner Erika, Julia och Ella, kidnappade mig igår på centralstationen då jag stod och väntade på dem medan jag tittade lite förstrött i en gratis tidning och plötsligt har jag en ögonbindel och ett par handklovar på mig- det där med handklovarna kändes lite brutalt... och tog mig till en fin liten sjö där vi stekte pannkakor av våffelmix som vi åt med toblerone (som jag förvörigt har levt på de senaste dagarna) och filosoferade om livet.

Har nu sagt ett av mina farväl för jag åker om sex dagar(?!), kändes very sad. Och jag kommer sakna mina fina så mycket.

Redo för en natt i tältet

1 kommentar: