fredag 26 augusti 2011

Richmond

Får passa på att blogga nu, för antagligen sätter plugget igång ganska snart på allvar och då kommer jag sitta med näsan doppad i alla skolböcker (hoppas du läste det pappa!!!!)
Idag körde vi dagen efter schema men till och med det var spännande! Ser fram emot psykologikursen så mycket! och har fixat så att jag läser british history nu också, dock är det typ bara jag i min klass som läser den...
Var i Richmond (området där skolan ligger) idag igen med några klasskompisar efter skolan, det är så himla fint område, ANGELINA JOLIE OCH BRAD PITT bor vid Richmond park just nu!!! Det är där jag ska springa imorgonbitti!! eeehe inte alls starstruck... men fatta coolt om man springer på dem på sin löprunda, hade vart något vaaa.

Bjuder på några bilder från idag:
löve

Richmond

Richmond

Richmond

Richmond

Min nya väldigt engelska tygväska

Skypade med Jessi idag och även Linnea, åh jag blev så glad av att se er, fast min cam fungerade ej:/

Massa nya kort och grejer


NU SKA JAG SOVA GODNATT




2 kommentarer:

  1. HAHA jag dör !
    /Breiten

    SvaraRadera
  2. åh, massa fint! Du verkar ha de grejt min moa, peuss!

    SvaraRadera