torsdag 15 september 2011

much to do

Har mer plugg nu än någonsin förr därför blir bloggningen lidande, ska dock snart lägga upp ett inlägg mer om hur det är att bo i London, vad det innebär typ, haha det där lät pretto men jag vet att ni gillar det. Min kalender är ganska fullspäckad nu, fast jag gillar att det står massa saker i den det får mig att se viktig och upptagen ut.
Inser nu att jag ägnat ett helt inlägg åt endast min kalender men tycker att den förtjänar det för den hjälper mig att klara av vardagen. Var ju ganska onödigt att jag redan köpt en kalender innan jag åkte hit och så fick man en mycket finare reklamkalender för Svenska Skolan här, och jag gör gärna reklam för Sverige för alla tycker det är coolt att komma från Sverige av någon andledning. 

3 kommentarer:

  1. Du tror du är den enda som bloggar ;-), okey erkänner jag glömde "an European..."
    http://outdooredu.my3gb.com/

    SvaraRadera
  2. haha coolt, jag följer den nu ;)

    SvaraRadera
  3. london by night? här hemma har håkan haft säsongsavslutning o alla var där.läs gp på webben o håll dig updaterad.hb

    SvaraRadera