fredag 2 september 2011

Inget regn idag!!!!!

Jätte fint väder ute idag!!!! alltså då menar jag verkligen sommarhetta!! Fast var ju helt fel klädd eftersom jag vant mig vid höstklädseln , jeans och skinnjacka typ. Hade vår första Samhällskunskap B lektion idag. Det var kul, mest för att jag har kommit på att jag ska anteckna på datorn istället för då hinner man anteckna allt (utan att få skrivkramp) och slipper bära runt på massa olika block och pennor och sånt jobbigt. Men det allra roligaste var att jag och Emma kom tvåa i samhällsquizet om vad som hänt i sommar i världen!!!! Nästan bättre att komma tvåa för ettan fick äcklig engelsk choklad.. vem vill ha det lixsom... Läxa tills nästa vecka är att ta fram orsakerna till upploppen i London!!! 

Ikväll ska jag äta middag med värdfamiljen och sedan är det häng i en park med några vänner.

ganska go lunchrast ändå

här har ni skolan, ganska fin den också. 
Fick en present av min värdsyster Sol idag, en badfisk så jag att inte behöver vara själv när jag badar utan har en vän med mig i badet :)

1 kommentar:

  1. grattis till quizplaceringen, superbra! nämn en fråga. kolla in smhi hemsida för väder i london

    SvaraRadera