söndag 11 september 2011

The weekend

-Har vart riktigt bra och händelserik. Notting hill marknad i lördags med Alice, Christoffer och Hampus. Åh så mycket fina grejer, gick och tittade på allt och fantiserade hur min framtida egna lägenhet skulle se ut men alla fina tavlor och klockor och prydnandssaker som fanns där. Ska endast köpa julklappar där bara som ni vet- asså åh det är rena rama skattkistan. Åt även fish and chips för första gången i mitt liv, lite besvikelse dock för man fick en hel friterad fisk typ alltså, en lång stor bit, det var lite tricky att äta, hade vart roligare med bitar lixsom.

Idag var det centrala London som gällde igen, hängde med min syssling Emma som är lika cool som jag eftersom hon också bor i London. Emma är au pair så jag hängde med henne och hennes au pair vänner på queens park day, massa god mat, och roliga tävlingar att titta på, göra monster av grönsaker tävling te.x tog kort på några bidrag. Här kommer lite bilder från helgen, först från Nottinghill och sedan Queens Park.
banksytavlorna på Nottinghillmarknad var så fina, ville ha alla, det fanns större också som var ännu finare men man fick egentligen inte ta kort så vågade bara ta ett, hehe

Strike a pose

Kunde inte gå därifrån utan att köpa den här, hade drömt om den annars, drömmer om alla andra saker jag inte köpte nu... :'(

Gör ett monster av grönsaker tävlingen- denna var min favorit!!





Idag i Queens park

Emma och en del av au pair gänget

Ny tygväska inköpt i Nottinghill, jag behövde den faktiskt och den var billig.

GOD NATT- NY SKOLVECKA IMORGON TAGGA PLUGG DÅÅÅÅ

5 kommentarer:

  1. du är så snygg min vän!!!! Ä L S K A R tavlan.
    Och nu har vi varsin tygpåse från Nottinghill.
    Ska tänka på dig när jag använder min :)

    SvaraRadera
  2. grym tävling, med grönsakerna och frukten. kan du publicera vinnaren, den vill man se!

    SvaraRadera
  3. du är ellie!!! saknar daj!!!

    vet inte vilken som vann:(

    SvaraRadera
  4. HEJ MOA!
    Det syns ju att du redan är en riktig londonbo?! Hoppas allt är bra! Här hemma är allt som vanligt. Den hemska hösten börjar komma med regn och mörker. KRAM RIGMOR

    SvaraRadera
  5. Hej Mosegosen! Nu har vi bokat hotel i Victoria, du får också bo med oss ;-). Jättefina bilder, vi ska också shoppa i London ;-)

    SvaraRadera